La femme Nikita - Section One - portal

Temat: Iveco Eurocargo luzy zaworowe
Samochody Iveco 100E18 i drugi 100E21
100E18 ma zwykłego diesla (nie wiem jaki typ, podobno 8060)
100E21 ma silnik Tector
W obydwu przypadkach zaszła potrzeba wymiany uszczelki pod głowicą i co się z tym wiąże regulacji luzów zaworowych.
Problem w tym że nie mogę nigdzie znaleźć żadnych wiadomości jakie prawidłowe mają być więc zwracam się do Was o pomoc
Dzięki z góry a okazaną pomoc
Pozdrawiam
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1700693.html



Temat: Przepływomierz i przepustnica w dieslach

Samo ciśnienie i temperatura to za mało dla silnika turbo doładowanego.
może nie tak do końca bo silniki Iveco Tector w kwestii pomiaru ilości powietrza mają tylko czujnik temp i ciśnienia i jakoś pracują (euro 3 jeśli się nie mylę) mało tego one są Common Rail tyle że może nie są już tak współczesne
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1677712.html


Temat: UNVI Xeito II
" />Turystyczny autobusik górski
podwozie Irisbus ML100 E 21W
silnik IVECO Tector F4AE0681 Euro 3 z układem wtrysku typu common- rail, rozwijającym moc 210 KM.
napęd na wszystkie cztery koła oraz specjalne ogumienie 365/80 R 20.
od 27 do 29 miejsc siedzących (plus stanowisko kierowcy).
Podwozie oraz układ wydechowy są przystosowane nawet do przejazdu przez rzeki oraz tereny o dużym poziomie zapylenia.
Autobus UNVI Xeito II znakomicie nadaje się do obsługi tras wiodących po stromych wzniesieniach, nierównych drogach gruntowych oraz innych terenach niedostępnych dla zwykłych autobusów

(C)http://infobus.com.pl/text.php?id=3254




.....
postaram się jeszcze zaprezentować kilka innych modeli tej firmy
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=5695


Temat: Prawie niezniszczalny radiowóz powstał w Polsce
" />Powstał na bazie AMZ ŻUBR WD (Wóz Dowodzenia). Żubr-WD waży 12 000 kg i może przewozić ładunek o maksymalnej masie 2000 kg oraz ciągnąć przyczepę o masie dochodzącej do 2500 kg. Długość całkowita pojazdu wynosi 6450 mm a szerokość 2450 mm. Napęd pojazdu stanowi silnik wysokoprężny Iveco Tector N60 ENT C o pojemności 6 litrów i mocy 275 KM (202 kW) co powinno zapewnić mu prędkość maksymalna ok. 110 km/h. Silnik wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa w systemie Common Rail spełniającym normy Euro 3/4 . Maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 930 Nm przy 1250 obr./min.. W Żubrze zastosowano manualną skrzynie biegów z sześcioma przełożeniami do jazdy do przodu oraz jednym do tyłu. W przyszłości prawdopodobnie pojawi się możliwość zamontowania automatycznej skrzyni biegów, która w chwili obecnej jest przygotowywana i niedługo powinna wejść na wyposażenie Tura. Zasięg pojazdu powinien wynosić ok. 600 km. Możliwe też, że zostanie w nim zamontowany system pozwalający na jazdę po przestrzeleniu opon, taki sam jak na transporterach Rosomak.
Źródło: ochronaforum.eu/viewtopic.php?t=3431


Temat: M120I
Nareszcie potwierdziła się informacja o zmodernizowanej 120:
(...)Pozostając jeszcze chwilę w przyszłości dodajmy, że Jelcz kończy już obecnie prace nad nowym modelem z serii 120M o kodzie M120I, w którym zastosowano nowy silnik Iveco NEF Tector Euro 3 o pojemności 5,88 dm3 i mocy 176 kW (239 KM) i elementy zapożyczone z modelu M101I Salus: ścianę przednią i tylną oraz większą powierzchnią szyb bocznych. Najprawdopodobniej pierwszy pojazd tego typu zostanie dostarczony w ramach tegorocznego zamówienia dla MZK Toruń.(...)
-fregment z artykułu Infobusa "Początek nowej tradycji - pierwsza edycja Targów Transexpo 2003 w Kielcach"
polecam przeczytać
Wracając do M120 czy uważacie że M120I znajdzie nabywców na Polskim rynku, czy może myślicie że ta modernizacja to wyrzucenie pieniędzy w błoto przez Jelcza.
Ja się ciesze że pierwszy egzemplarz przyjedzie do Torunia i będę go mógł ocenić na miejscu
Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=435


Temat: M120I
On 2003-10-08 16:23, seba napisał:
Nareszcie potwierdziła się informacja o zmodernizowanej 120:
(...)Pozostając jeszcze chwilę w przyszłości dodajmy, że Jelcz kończy już obecnie prace nad nowym modelem z serii 120M o kodzie M120I, w którym zastosowano nowy silnik Iveco NEF Tector Euro 3 o pojemności 5,88 dm3 i mocy 176 kW (239 KM) i elementy zapożyczone z modelu M101I Salus: ścianę przednią i tylną oraz większą powierzchnią szyb bocznych. Najprawdopodobniej pierwszy pojazd tego typu zostanie dostarczony w ramach tegorocznego zamówienia dla MZK Toruń.(...)
-fregment z artykułu Infobusa "Początek nowej tradycji - pierwsza edycja Targów Transexpo 2003 w Kielcach"
polecam przeczytać
Wracając do M120 czy uważacie że M120I znajdzie nabywców na Polskim rynku, czy może myślicie że ta modernizacja to wyrzucenie pieniędzy w błoto przez Jelcza.
Ja się ciesze że pierwszy egzemplarz przyjedzie do Torunia i będę go mógł ocenić na miejscu

Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=435


Temat: [Iveco, Tector] EDC Test
" />Witam,

Ma ktoś z was może tabele "kodów migowych" od EDC Test.

Chodzi o to ze Iveco z Common Rail maja w skrzynce bezpiecznikow przycisk EDC Test, po jego wcisnieciu miga dioda np. 6x wolne migniecie, odstep, 3x dlugie migniecie. Przez te "migniecia" mozna odczytac kod bledu.

Dysponuje ktos z was moze takim czyms? Tabelami, jakimis PDF'ami dot. EDC Bosha?
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3947


Temat: kosz
szukam schematu iveco eurocargo tector 6 cyl. 2003r
ściślej potrzebny schemat elektroniki silnika bez CAN-a (wskaźniki ciśnienia oleju i temp prosto z EDC)
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1634917.html


Temat: Różne, ciekawe pojazdy ratownicze
Pojazd jest bardzo dobrze oświetlony jak znajde filmik z tymi kogutami to zamieszcze.a co do faworytów IVECO 150 E 28 EUROFIRE TECTOR SCD 37
Źródło: emergency.gry-online.pl/forum/viewtopic.php?t=1441


Temat: Iveco Eurocargo II
" />Iveco Eurocargo to samochód o dop.masie całkowitej od 6 do 26 ton.

GAMA KABIN
Każda z kabin Eurocargo została zaprojektowana z my?l? o kierowcy i zastosowaniach ciężarówki. Szeroka gama kabin - obejmuj?ca kabiny dzienne, sypialne, sypialne z podwyższonym dachem (opcjonalnie) i brygadowe (6+1) - ma zaspokoić każd? potrzebę w szerokim zakresie zadań i wymagań stawianych flotom transportowym. Wej?cie do kabiny jest łatwe, dzięki jednemu lub dwóm stopniom.

MOCNE PODWOZIE, WIELE MOŻLIWO?CI ZABUDOWY
Eurocargo przystosowane jest do wszelkich typów nadwozia. Dzięki solidnemu podwoziu z wysokogatunkowej, wytrzymałej stali, jego górna powierzchnia jest zupełnie płaska, co pozwala na łatw? zabudowę. Standardowa instalacja elektryczna i elektroniczna umożliwia podł?czenie sprzętu elektrycznego i układów zdalnego sterowania, ułatwiaj?c montaż zabudowy. Eurocargo dostępne jest w szerokim zakresie rozstawów osi: od 2700 do 6570 mm, co odpowiada dopuszczalnym długo?ciom zabudowy od 3845 do 10070 mm. Istnieje także wiele rodzajów zawieszeń: paraboliczne, półeliptyczne wielopiórowe, pneumatyczne tylne lub pneumatyczne pełne, sterowane za pomoc? układu ECAS (electronically controlled air suspension).

SILNIK
Konstrukcja i osi?gi silnika Tector maj? dla nowego Eurocargo kluczowe znaczenie, gdyż to wła?nie silnik decyduje o mocy, wydajno?ci i łatwo?ci prowadzenia pojazdu, a także o jego wpływie na ?rodowisko. Bez względu na liczbę cylindrów - 4 lub 6 - wszystkie silniki Tector wyposażone s? w układ wtrysku pod wysokim ci?nieniem common rail: Silniki 4-cylindrowe dysponuj? moc? 130, 150 lub 170 KM. Silniki 6-cylindrowe dostępne s? w wersjach 180, 210, 240 i 280 KM.
Wybór skrzyń biegów 5-cio, 6-cio i 9-cio biegowych w poł?czeniu z wielo?ci? dostępnych przełożeń tylnego mostu, zapewnia możliwo?ć idealnego przystosowania Eurocargo do różnych zadań przy zachowaniu minimalnego zużycia paliwa.
Wyj?tkowo elastyczny silnik Tector dostarcza maksymalnego momentu obrotowego w zakresie 1200-2100 obr./min.





Pozdro.
Źródło: jageer.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=447


Temat: [Man, TGA] Czy warto regenerować wtryski
" />Uważam, że lepiej kupić regenerowane przez Boscha. W dużej firmie na Śląsku po zawrocie kaucji za stare wtrysk do Iveco tector wyszedł ok 1000 pln. Ale najpierw trochę bym zainwestował w diagnostykę
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=26926


Temat: [Iveco, Tector] Problemy z silnikiem
" />Po uruchomieniu silnik pracuje na wysokich obrotach, nie reaguje na pedał gazu.
Silnik 4 cylindrowy na pompowtryskiwaczach - 2003 r.
Co może być przyczyną ?
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=13576




Szablon by Sliffka (© La femme Nikita - Section One - portal)